Öğretmenlerimiz yarıyıl tatilinden önceki son haftada öğrencilerin keyifli, eğitici bir hafta geçirmeleri amacıyla bakanlığın düzenlediği "dönem sonu faaliyetlerini uyguladılar .İmkanlar doğrultusunda öğrencilerimiz sanatsal, kültürel,eğitici ve öğretici etkinliklere katılım sağladı .Etkinliği uygulayan öğretmenlerimizden Gülben ORAKÇI bu hafta öğrencilerimiz için çok kıymetli bir süreçti .Eğitim pedagojisinde çocuğun gelişimi bütünsel olarak ele alınmalı sadece akademik bilgiler değil bunun yanında sosyal gelişimde sağlanmalı .Öğrencilerimize süreçte eğlenerek öğrenmelerini sağlarken bir taraftan da çok yönlü gelişim sağlanarak onların bireysel olarak gelişimi yaratıcı sanatsal gücü ortaya çıktı .
Dewey der ki “Okul, hayata hazırlık değil, hayatın doğrudan doğruya kendisidir”. Bu yüzden okulda her türlü derse yer verilmelidir. Yaşamda, hangi meslekler varsa, hangi sorunlar bulunuyorsa, hepsi okullarda yer almalı ve öğrenci de yaşama girmelidir. Derslerin içeriği, toplumsal açıdan istenilen etkinliklere, öğrencinin hemen kullanabileceği ve ilgisini çeken bilgi ve becerilere, tasarım ve problemlere göre düzenlenmelidir.Sonuç olarak karakter eğitimi kişinin karakteri eğitimden değil böylesi farklı etkinliklerin olduğu eğitişimden geçmektedir.